9 клас Історія України. Тести

Дистанційне навчання 10-11 клас

11 клас. Всесвітня історія. Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. Прояви міжнародної напруженості (Тиж.1:ЧТ)

https://www.youtube.com/watch?v=qiVXkbzW844 ДЗ: 1. Прочитайте відповідний параграф підручника. 2. Визначте причини Холодної війни. 3. Поміркуйте, чому загострення конфліктів у ході протистояння змінювалося періодами «потеплінь»?

"Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Демонтаж результатів періоду “розрядки”: причини і наслідки (Тиж.2:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=OKuHctmh_j8&list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k&index=11 ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму (Тиж.3:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=mfcsKIsky5U ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника.

Науково-технічна революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки та виробництва (Тиж.4:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=erox-u2xiy0 ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна (Тиж.5:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=nZ-sZ5xJ6YU ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручник.

Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення (Тиж.6:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=bu1TzABg3uU ДЗ: спробуйте подивитись кінострічку 1999 року "Пірати Кремнієвої долини" про Джобса і Гейтса - королів нової епохи змін у характері праці та соціальній структурі).

Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура “віртуальної реальності” (Тиж.7:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=EO43b_2GJIQ ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції (Тиж.8:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=-pxxLex_P5g ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.
Основні тенденції розвитку світу в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Національні та глобальні виклики (Тиж.9:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=iCc9HQZtaXU ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Виміри цінностей людського буття в сучасному світі. Україна у світовому співтоваристві (Тиж.10:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=JyfAioGmO8Q

11 клас. Історія України.
Соціально-економічне становище. Чорнобильська катастрофа. (Тиж.1:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=BatTPGKohBk
ДЗ: 1. Прочитайте відповідний параграф підручника. 2. Знайдіть свідчення учасників ліквідації аварії на ЧАЕС і на їх основі визначте особливості політики радянської влади в ситуації техногенної катастрофи. 3. Виконайте онлайн-вправу за посиланням: https://cutt.ly/RtDUY6M.

Зрушення у політичному житті України. Розгортання страйкового руху (Тиж.2:ПН)
https://www.youtube.com/watch?v=KMb_arFNPSg ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Поміркуйте, чому опозиція на перших альтернативних виборах не змогла отримати більшість у Верховній Раді УРСР? Виконайте онлайн-вправу за посиланням: https://learningapps.org/watch?v=pg00...

Особливості розвитку української культури в часи перебудови. (Тиж.2:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=-LEmaGMPDuY&list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k&index=23 ДЗ:Прочитайте відповідний матеріал у підручнику. Дайте відповідь на запитання:Які фактори негативно впливали на розвиток української культури в часи перебудови?

Створення АР Крим. Декларація про державний суверенітет України. “Революція на граніті”. Спроба державного перевороту в СРСР у серпні 1991 р. (Тиж.3:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=ufDiDbN503g ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Поясніть написи на плакатах під час Революції на граніті: «Наше ярмо: 239, КДБ, КПУ» «Комуністам - комунізм, Україні - свободу», «КПРС - на смітник історії» Виконайте онлайн-вправу за посиланням: https://learningapps.org/display?v=pg...
Проголошення незалежності України та її міжнародне визнання (Тиж.4:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=MqbM87jnbgI ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Визначте чинники, що зумовили проголошення незалежності України.
Роль України в розпаді СРСР. Міжнародне визнання (Тиж.5:ПН) https://www.youtube.com/watch?v=ZdxNcFHDAWE
ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Створіть власні тестові завдання до теми. Обміняйтеся завданнями з друзями чи однокласниками.

Державотворчі процеси в перші роки незалежності. Конституція України 1996 р. (Тиж.5:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=3SPy1YrRVHs ДЗ: Прочитайте відповідний матеріал підручника. Визначте основні здобутки і основні проблемні питання державотворчих процесів в Україні у 1991-2004 р.

Окупація Червоною армією Галичини, Волині, Північної Буковини, Хотинщини та Південної Бессарабії. Радянізація нових територій. Масові політичні репресії 1939-1940 рр. (Тиж.7:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=DWSRbMaIWLw ДЗ: За яких обставин Галичина та Волинь опинились у складі СРСР? Назвіть складові радянізації західноукраїнських земель..

Формування ринкової економіки. Запровадження гривні. Зміни в сільському господарстві. Специфіка приватизації. Матеріальне становище населення (Тиж.7:ВТ)
https://www.youtube.com/watch?v=5N6eCCW3G4Y

Демографічна ситуація. Етносоціальна структура. Протидія сепаратизму. Повернення кримських татар на історичну Батьківщину (Тиж.8:ПН). https://www.youtube.com/watch?v=U852cCQRiBQ ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Визначте, які кроки мала б зробити українська влада для того, щоб ефективно подолати прояви сепаратизму у 1990-х рр.

Опір окупантам. Український визвольний рух. Проголошення Акта відновлення Української Держави. Поліська Січ. Тарас Бульба (Боровець) (Тиж.8:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=UNkX8k8eavg ДЗ:прочитайте відповідний параграф підручника. Коли було проголошено “Акт відновлення Української держави”? яка його мета?

Відносини України з ЄС, НАТО, США та Росією. Проблема Чорноморського флоту. Ідея Єдиного економічного простору (ЄЕП). Тузлівська криза (Тиж.8:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=QbeOqflG-_0 ДЗ: Прочитайте відповідний параграф у підручнику. Визначте здобутки і поразки «багатовекторності» зовнішньої політики України у 1991-2005 рр.

Президентські вибори 2004 р. Помаранчева революція. Конституційна реформа 2004 р. (Тиж.9:ПН) https://www.youtube.com/watch?v=Y4G6HTtLb3g ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Визначте причини і наслідки Помаранчевої революції.

Суспільно-політичне життя України в 2005-2009 рр. Конституційні зміни, суспільно-політичне життя України в 2010-2013 рр. Харківські угоди 2010 р. (Тиж.9:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=tQNzTfta9bM ДЗ:Прочитайте відповідний параграф підручника.

Євромайдан. Революція Гідності. Небесна Сотня. Окупація та анексія Росією Криму (Тиж.10:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=hKrQeR04vl0 ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Виконайте завдання у презентації: https://drive.google.com/file/d/1_tC5...

10 клас. Всесвітня історія. Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика (Тиж.1:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=vGNBo54vh2s ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Визначте спільні і відмінні риси у розвитку Японії та інших тоталітарних режимів у міжвоєнний період.

"Китай. Національна революція та боротьба за владу між КПК і Гомінданом. Чан Кайші (Тиж.2:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=ICvsMoDCuE0&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=12 
ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

Індія (Тиж.3:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=GG1Zw8NhfH0
ДЗ: прочитайте відповідний параграф. Дайте відповіді на запитання: Чому, на Вашу думку, британський парламентський акт 1919 р. не лише не поклав край індійському національному руху, а навпаки, активізував його? Проаналізуйте основні принципи сарводайї, наскільки вони, на Вашу думку, відповідали особливостям Індії?
Країни Середнього та Близького Сходу (Тиж.4:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=tB2k5248k_8 ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

Утворення осередків Другої світової війни. Створення блоку Берлін – Рим – Токіо (Тиж.5:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=jxOoblHc5E4 ДЗ:Розкажіть про утворення “вісі” Берлін 0 Рим - Токіо. відомо, що цей блок виник на антикомуністичному грунті. У чому ж тоді полягала загроза некомуністичного Заходу?

Політика “умиротворення” агресора та її крах (Тиж.6:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=9d1o859PcK8 ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика основних періодів війни. Основні театри воєнних дій (Тиж.7:ЧТ).
https://www.youtube.com/watch?v=tSbglfYyHa4
ДЗ: Прослідкуйте, з допомогоя атласу з історії для 10 кл. хід подій Другої світової війни.

Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її значення (Тиж.8:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=xfENY-dWJ1Q ДЗ: прочитайте відповідні параграфи підручника. дайте відповідь на питання: з чого починалось створення антигітлерівської коаліції? Які основні питання розглядались на Тегеранській конференції? Яке значення мало відкриття Другого фронту?

Особливості окупаційного режиму і руху Опору. Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу (Тиж.9:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=wGiICGqmFjg ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Дайте відповіді на питання: - Чим відрізнявся окупаційний режим у Східній Європі від окупаційного режиму у країнах Західної Європи? - Що таке голокост? хто такі праведники народів світу?

Капітуляція Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями. Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни (Тиж.10:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=bhlh0PNqDMM
ДЗ: Прочитайте відповідні параграфи у підручниеу, дайте відповідь на питання: - Чому нацистська Німеччина та її союзники зазнали поразки у війні? - Якою була мета Нбрнберзького та Токійського процесів?
10 клас. Історія України. Правовий статус українських земель у складі Польщі. (Тиж.1:ПН) https://www.youtube.com/watch?v=6XP-GqNKeAo
ДЗ: 1. Прочитайте відповідний параграф підручника. 2. Визначте основні наслідки політики польської влади щодо підконтрольних українських земель.

Політичний розвиток українських земель у складі Польщі у міжвоєнний період (Тиж.1:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=p0ejCtl-Xc4
ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Заповніть таблицю “Основні політичні сили в підконтрольних Польщі українських землях”: назва, мета, методи боротьби.
"Українські землі у складі Румунії. Татарбунарське повстання. Суспільно-політичне життя. Українська національна партія (Тиж.2:ПН) https://www.youtube.com/watch?v=lCsR9w_PtL0 ДЗ: Прочитайте відповідний параграф у підручнику. Порівняйте розвиток українських земель у міжвоєнний період у складі Польщі та Румунії за допомогою діаграми Венна.

Українські землі у складі Чехословаччини. Правовий статус Закарпаття. Суспільно-політичне й економічне життя (Тиж.2:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=nu_MeaX1O7k&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=23
ДЗ:Прочитайте відповідний параграф у підручнику. Порівняйте розвиток українських земель у міжвоєнний період у складі Польщі, Румунії та Чехословаччини. Виконайте завдання з відео: визначте, які туристичні маршрути були популярні на Закарпатті у першій половині ХХ ст., який готель було б вигідно побудувати в краї і де саме, визначте категорію відвідувачів такого готелю. Створіть рекламний постер чи брошуру готелю Закарпаття першої половини ХХ ст. Визначте автора поезії (прозвучала у відео) Виконайте онлайн-вправу за посиланням: https://learningapps.org/display?v=pc...

Карпатська Україна (Тиж.3:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=zUNmrbNzTM4 ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

Культурне й релігійне життя на західноукраїнських теренах в умовах іноземного панування. Політичне та культурне життя української політичної еміграції (Тиж.4:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=xHFeq4Pz9zk ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

Українське питання в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни. Радянсько-німецькі договори 1939 р. (Тиж.5:ПН) https://www.youtube.com/watch?v=0ViBF8IHkSQ ДЗ:прочитайте відповідний параграф підручника. Дайте відповідь на запитання: яке місце у міжнародній політиці займало українське питання? Яких країн воно стосувалось та як вирішувалось?

Початок Другої світової війни. Українці в польській армії. Розкол ОУН. Андрій Мельник. Степан Бандера (Тиж.5:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=1hOimtRq89U ДЗ: прочитайте відповідний параграф підручника. Дайте відповідь на запитання: 1. Яке значення для світової історії мало підписання “Пакту Молотова _ Ріббентропа” . 2. Внаслідок яких подій між Німеччиною та СРСР було підписано договір “Про дружбу і кордон”.

Політичне та соціально-економічне становище в Україні напередодні німецько-радянської війни. Початок німецько-радянської війни. Мобілізаційні заходи. Тактика “випаленої землі” та інші злочини комуністичного тоталітарного режиму (Тиж.8:ПН).
https://www.youtube.com/watch?v=-HF_tUtHWQc

Окупація України військами Німеччини та її союзниками. Новий порядок. Колабораціонізм. Самоврядування під німецькою окупацією. Остарбайтери. Військовополонені. Концтабори (Тиж.9:ПН)
https://www.youtube.com/watch?v=Zh7D3G6vDfY ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Дайте відповіді на питання: Що передбачав план “Ост”? З якою метою створювались концтабори? Про які явища свідчать трагедії сіл Ярошівка та Корюківка? Що у них спільного? Чим вони відрізняються?

Масове знищення мирного населення. Голокост. Трагедія Бабиного Яру. Праведники народів світу в Україні. Олена Вітер (Тиж.9:ВТ)
https://www.youtube.com/watch?v=6vkwdgpFI20 ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Дайте відповіді на питання: Що таке голокост? хто такі праведники народів світу?

Радянський партизанський рух. Сидір Ковпак (Тиж.10:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=ViVjtiBK0JY ДЗ: Прочитайте відповідні параграфи у підручнику. Дайте відповідь на питання: Які етапи у розгортанні радянського партизанського руху можна виділити? У чому їх особливості?


1 коментар: