9 клас Історія України. Тести

Дистанційне навчання. Історія 5-9 клас

Загальнонаціональні уроки для заганоосвітніх шкіл
Чорнобиль (Тиж.4:ПН) https://www.youtube.com/watch?v=mlYVby87tEA
8-11 класи. Друга світова війна (Тиж.6:ВТ)
https://www.youtube.com/watch?v=4pSkGrmbeq4
7-11 класи. День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу (Тиж.7:ПН)
https://www.youtube.com/watch?v=Q0NP6QSuPzU
7-11 класи. Екологія. Спецурок до дня охорони довкілля (Тиж.9:ПТ)
https://www.youtube.com/watch?v=ecvX76TDrjE

9 клас. Історія України.
Політизація українського руху в 90-ті рр. XIX ст. (Тиж.1:ВТ)
ДЗ: § 22. Поміркувати над питанням: “М. Грушевський називав західноукраїнські землі “Українським П’ємонтом”. Що він мав на увазі і чому він порівнював саме з П’ємонтом”

Суспільно-політичне життя в Надніпрянській Україні (Тиж.2:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=M9VGSq3KML8&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=23 ДЗ: Підручник §23: https://bit.ly/34udRp2 Складіть таблицю "Українські партії Наддніпрянської України на початку XX ст." Тестові завдання: https://learningapps.org/10681616

Російська революція 1905–1907 рр. на території України (Тиж.3:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=JGWTDZNuCC8 ДЗ: Прочитати §25 пункти 1-4. Пригадайте “Які мотиви були у людей, що виходили на протести, страйки?” Підручник: https://bit.ly/34udRp2

Діяльність українських парламентських громад у І і ІІ Державних думах. “Українське питання” в ІІІ і ІV Державних думах. Товариство українських поступовців (Тиж.4:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=4atflpfIPHg ДЗ: §25 п. 5-7 “Чому до української громади у І та ІІ Думі увійшло 45 та 47 депутатів з 102 представників українських земель?” Підручник: https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/publi...

Суспільно-політичне становище у 1907–1914 рр. (Тиж.5:ПН)
https://www.youtube.com/watch?v=6PqFZqXPZTA ДЗ: Прочитати § 26. Поміркуйте, чому “Справа Бейліса” набула широкого розголосу в тогочасному суспільстві? Підручник: https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/publi...

Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини (Тиж.5:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=NU4lME2mUfQ ДЗ: Прочитати сторінку 235 підручника. Подумайте, чому політичні партії Наддніпрянщини коливались між ідеями автономії та самостійності? Підручник: https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/publi...

Економічне та суспільно-політичне життя у складі Австро – Угорщини (Тиж.7:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=7Z-Xs89kkTo ДЗ: Прочитати § 27. Підручник: https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/publi...

Піднесення українського національного руху (Тиж.8:ПН) ДЗ:Прочитати §28-29. Підручник: https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/publi...
https://www.youtube.com/watch?v=zJXezsBCG6g

Піднесення українського національного руху. Програмні документи товариства «Просвіта»/«Сокіл»/«Січ» (Тиж.8:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=u2j0O4BzrsE ДЗ: Прочитати §28-29 п.5. Підручник: https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/publi...

Вплив греко-католицької церкви на формування свідомості населення західноукраїнських земель (Тиж.9:ПН). https://www.youtube.com/watch?v=xE8opndKWHc ДЗ:Прочитати стор. 249-251. підручник: https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/publi...

«Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації» (Тиж.9:ВТ)
https://www.youtube.com/watch?v=QK1VbPJ-weA ДЗ:Пригадайте здобутки українського визвольного руху у 1900-1914 роках.

Освіта, наука (Тиж.10:ВТ) ДЗ: Прочитати § 30-31
https://www.youtube.com/watch?v=GB7GzMTbFnY Підручник: https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/publi...

9 клас. Всесвітня історія.
Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Російсько-турецька війна 1877-1878 рр. Утворення нових незалежних держав на Балканах. ДЗ:Прочитати відповідний параграф підручника (за необхідності повторіть і попередній матеріал розділу) Випишіть головні дати та визначення в зошит. Проаналізуйте наведену в уроці карикатуру. (Тиж.1:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=rFWiQPFwE58

Японія та Китай сер. ХІХ - поч. ХХ ст.(Тиж.2:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=NscqpFBsOBs ДЗ: Знайдіть відповідний параграф у підручнику та прочитайте. Запишіть в конспект головні події та факти з історії Китаю та Японії. Проаналізуйте карикатуру продемонстровану під час уроку про поділ Китаю.

Спроби модернізації Османської імперії (Тиж.3:ЧТ)
https://www.youtube.com/watch?v=zdW1DnyFV98
ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

Міжнародні відносини наприкінці XIX – на початку XX ст. (Тиж.4:ЧТ)
https://www.youtube.com/watch?v=s2gxMq09tUk ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

Міжнародні кризи та збройні конфлікти наприкінці ХІХ ст. - на початку ХХ ст. (Тиж.6:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=0PzXRmkgdyc ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.(Тиж.7:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=47taaDk9KjI ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Наука і техніка (Тиж.8:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=gRDIPMWmOg8 ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Література та мистецтво (Тиж.9:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=F_PKi3Mz-VQ ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Зародження масової культури (Тиж.10:ЧТ).
https://www.youtube.com/watch?v=y5HFi5veCpc

ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.



8 клас. Історія України.
Гетьманщина за часів Івана Мазепи. Частина 2 (Тиж.1:ВТ)
https://www.youtube.com/watch?v=fF4uZl6X7MM
ДЗ: Знайдіть у своєму підручнику параграф, що відповідає темі уроку. Опрацюйте параграф. Випишіть у зошит, як домовлялися, приклади діяльності І. Мазепи спрямованої на будівництво нових та відбудову занедбаних чи зубожілих храмів і монастирів. Запишіть у зошит назву архітектурного стилю доби козацтва, який часто називають іменем І. Мазепи та визначте найхарактерніші (найвпізнаваніші) його риси.


Українські землі в Північній війні (Тиж.2:ПН) https://www.youtube.com/watch?v=IbD08BDE7BU ДЗ: Знайдіть відповідний параграф у вашому підручнику. Радимо використати, як додаткову, інформацію про історію Північної війни з підручника Всесвітня історія. Опрацюйте у звичний, або ж зручний для вас спосіб зміст параграфа. Розпочніть створення хронологічної таблиці.


Боротьба Пилипа Орлика за збереження державності України (Тиж.3:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=RmIAmc5QBes ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику


Українські землі після Полтавської битви. Конституція Пилипа Орлика (Тиж.4:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=wgC1dYnXE8A ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.


Запорозька Січ в кінці ХVІІ – початок ХVІІІ ст (Тиж.5:ПН) https://www.youtube.com/watch?v=-Ojv4hiFfPQ ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.


Наука та освіта в Гетьманщині кінця ХУІІ ст. - початку ХУІІІ ст. (Тиж.5:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=1CLe07e91iU ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику


Архітектура та мистецтво Гетьманщини кінця ХVІІ ст. - початку ХVІІІ ст. (Тиж.7:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=5md3G1EeHzQ ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Гетьманщина у 20–40 рр. ХVІІІ ст. (Тиж.8:ПН). https://www.youtube.com/watch?v=EdMy0RX7LBw ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Лівобережна Україна в другій половині ХVІІІ ст. Урок №1 (Тиж.8:ВТ) ДЗ:https://www.youtube.com/watch?v=BhNns0dTFN8 Прочитайте відповідний параграф підручника. Визначте здобутки і прорахунки в політиці К. Розумовського.

Продовження. Лівобережна Україна в другій половині ХVІІІ ст. Урок №2 (Тиж.9:ПН) ДЗ: https://www.youtube.com/watch?v=68_ye4fEAT8 Прочитайте відповідний параграф підручника. Визначте основні наслідки російської імперської політики в Гетьманщині в другій половині ХVІІІ ст.

Запорозькі козаки в період Нової Січі (Тиж.9:ВТ) https://www.youtube.com/watch?v=iZk9AyHHy-Q ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Проаналізуйте наслідки ліквідації Нової Січі і коротко охарактеризуйте долю запорожців після 1775 р.

Південна Україна в другій половині ХVІІІ ст. (Тиж.10:ВТ)
https://www.youtube.com/watch?v=ZRg0NujLgBg ДЗ: відповідний параграф підручника.

8 клас. Всесвітня історія.
Московська держава. Іван IV Грозний. Смутний час. Правління династії Романових (Тиж.1:ЧТ)
https://www.youtube.com/watch?v=7566_XDw9R0
ДЗ: Прочитати відповідний параграф у підручнику. Виписати головні та нові для Вас терміни. Написати історичний портрет Івана Грозного.


Внутрішня та зовнішня політика Петра І (Тиж.2:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=ruoasyFxHAo&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=8 ДЗ: Прочитати відповідний параграф підручника. Створити табличку “Реформи Петра І” і охарактеризувати щонайменше три напрямки реформ ( н-д, військова, освітня. культурна тощо)


Просвітництво і промислова революція. Початок індустріальної (промислової) революції, її вплив на життя різних верств населення. (Тиж.3:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=eqrDDSU9QYw ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.


Освічений абсолютизм (Тиж.5:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=xqXR5KmTuoQ ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

Міжнародні відносини XVIII ст. (Тиж.6:ЧТ)
https://www.youtube.com/watch?v=MgpaRr4k01w ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775-1783 рр.). Утворення США (Тиж.7:ЧТ). https://www.youtube.com/watch?v=UQjqOqfDexs ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст. (Тиж.8:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=vrp-CTNj8PA ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст. (Тиж.9:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=9Kj_ga3noK4 ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

7 клас. Історія України.
Король Данило – будівничий Галицько-Волинської держави (Тиж.1:ПН) https://www.youtube.com/watch?v=HqTZh1UDIsM
ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. На основі отриманої інформації та тексту пагарафа складіть історичний портрет Данила Романовича.


Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича та її розпад (Тиж.2:ПН)

https://www.youtube.com/watch?v=P0JFhJBh4hY ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Визначте найважливіші політичні кроки наступників Данила Романовича і презентуйте свої висновки за допомогою смайликів чи іконок. Виконайте онлайн-вправи за посиланнями: https://learningapps.org/watch?v=pw2z... https://learningapps.org/watch?v=peqw...

Культура Галицько-Волинської держави ХІІІ – першої половини XІV ст. (Тиж.5:ПН) https://www.youtube.com/watch?v=dTXUDqP757Q ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Підготуйте колаж або постер про розвиток культури Галицько-Волинського князівства.


Інкорпорація руських удільних князівств до складу Великого князівства Литовського, Руського і Жемантійського, інших держав (Тиж.8:ПН). ДЗ: https://www.youtube.com/watch?v=7BmZ9OeSSQU Прочитайте відповідний параграф підручника. Знайдіть у підручнику додаткову інформацію про політику литовців і поляків на підконтрольних українських землях. Додайте власні висновки до «Карти знань» з теми.

Кревська унія 1385 р. і українські території. Опір руських князів політиці централізації та його наслідки (Тиж.9:ПН) https://www.youtube.com/watch?v=4wqulnb6A28 ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Складіть хронологічну схему найважливіших подій перебування українських земель у складі Великого князівства Литовського.

Всесвітня історія. Індія та Персія в XVI – XVIIІ ст. (Тиж.10:ЧТ). https://www.youtube.com/watch?v=RGoJmIRLpuY ДЗ: закріпити відповідний розділ.
7 клас. Всесвітня історія.

Середньовічні школи та університети. Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування. (Тиж.1:ЧТ)
https://www.youtube.com/watch?v=BHEt2fpp5gk ДЗ:§ 20. Пригадайте, до яких наслідків призвели винаходи епохи Середньовіччя? Подумайте, якщо б у сучасних школах вивчали “7 вільних мистецтв”. Які б предмети ви хотіли бачити в цьому списку і чому? Підручник: http://files.pidruchnyk.com.ua/upload...


Середньовічні школи та університети. Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування (Тиж.2:ЧТ)
https://www.youtube.com/watch?v=ODB15Sk0xro&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=8 ДЗ: Підручник §20
Поміркуйте над питанням: “Якщо б у сучасних школах вивчали “сім вільних мистецтв”, які б предмети ви хотіли бачити у цьому списку, та які предмети входили би до трівіуму, а які до квардріуму?” Підручник: http://files.pidruchnyk.com.ua/upload...

Держави Центральної та Східної Європи в Х-ХV ст. (Болгарія та Чехія) (Тиж.4:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=ldeyyMFZXuE ДЗ: Підручник §24 п. 3. Пригадайте “Чому Ян Гус критикував католицьку церкву” Підручник:http://files.pidruchnyk.com.ua/upload...


Держави Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст. (Угорщина та Польща) (Тиж.5:ЧТ)
https://www.youtube.com/watch?v=RMqS5vZryF8
ДЗ: Прочитати § 24. Пригадайте, якими були особливості розвитку держав Центральної та Східної Європи у епоху Середньовіччя? Підручник: http://files.pidruchnyk.com.ua/upload...


Новгородська боярська республіка. Олександр Невський. Московська держава у ХІІ – ХV ст. (Тиж.6:ЧТ)
https://www.youtube.com/watch?v=M-UPqfrBMto
ДЗ: Прочитати § 25, 26 у підручнику. Чому князі не змогли організувати оборону Русі від монголо- татар? Чому Москва стає новим політичним центром Північно-Східної Русі? Підручник: http://files.pidruchnyk.com.ua/upload...

Прояви візантійської, руської та західноєвропейської (католицької) культурних традицій в пам’ятках культури народів Центрально-Східної Європи (Тиж.7:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=yAiKn6k5r2w ДЗ: Прочитати § 27. Знайдіть інформацію, в яких країнах використовується система письма, яка базується на кирилиці. Підручник: http://files.pidruchnyk.com.ua/upload...

Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ (Тиж.8:ЧТ)
ДЗ: Підручник §29 https://www.youtube.com/watch?v=quREpuuzQFA Підручник: http://files.pidruchnyk.com.ua/upload...

Середньовічне суспільство Індії та Китаю. Японія (Тиж.9:ЧТ) ДЗ: Прочитати §28 Підручник: http://files.pidruchnyk.com.ua/upload...
https://www.youtube.com/watch?v=Y85hk5tjLr0

Узагальнення до курсу: «Середні віки в історії людства» (Тиж.10:ЧТ) https://www.youtube.com/watch?v=WnJT4RqXOLg Поміркуйте над питанням: “Якими винаходами епохи Середньовіччя людство користується і у наш час?

6 клас. Історія.
Римська республіка в V-І ст. до н. е.: соціальний устрій та організація влади (Тиж.1:СР) https://www.youtube.com/watch?v=BzF4DXHIvu0
ДЗ: 1. Прочитайте відповідний параграф підручника. 2. На основі відеоуроку і тексту підручника визначте, як зміни у формі правління вплинули на життя Риму?

Військова експансія Риму. Частина 1 (Тиж.1:ПТ)
https://www.youtube.com/watch?v=4GbmZhW9zYY ДЗ:1. Прочитайте відповідний параграф підручника. 2. Порівняйте хід Пунічних воєн: за допомогою порівняльної таблиці визначте спільні та відмінні риси. 3. Виконайте онлайн-вправу за посиланням: https://cutt.ly/mtDIS8z.

Захоплення влади в Римі Цезарем (Тиж.2:СР) https://www.youtube.com/watch?v=E8D8JCY9PoM&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=15 ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Складіть коротку схему – інфографіку про ті події та процеси, які сприяли утвердженню Цезаря при владі. Виконайте онлайн-вправу за посиланням: https://learningapps.org/watch?v=p4s4...


Диктатура Цезаря (Тиж.2:ПТ)
https://www.youtube.com/watch?v=i8PdjNGFjGc&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=2 ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Складіть історичний портрет Юлія Цезаря. За потреби, скористайтеся планом. 1) Дитинство, освіта, виховання. 2) Зовнішній вигляд, характер. 3) Політична діяльність 4) Свідчення сучасників, висновки дослідників. Виконайте онлайн-вправу за посиланням: https://learningapps.org/watch?v=pt4i...

Римська імперія. Октавіан Август (Тиж.3:СР) https://www.youtube.com/watch?v=SgDtJpFyjl0: ДЗ:Прочитайте відповідний матеріал підручника. Порівняйте правління Юлія Цезаря та Октавіана Августа за допомогою діаграми Венна. Виконайте онлайн-завдання за посиланням:https://learningapps.org/watch?v=pbne...


Повсякденне життя в римських містах. Релігія та звичаї (Тиж.3:ПТ) https://www.youtube.com/watch?v=1TElzN7jwgw ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику


Культура Давнього Риму (Тиж.4:СР) https://www.youtube.com/watch?v=hSDhdYjfsas З: Прочитайте відповідний параграф підручника. Заповніть таблицю “Досягнення культури Давнього Риму” Наука. Освіта. Мистецтво. Оберіть сферу культури самоствйно.


Кризові явища в Римській імперії (Тиж.5:СР) https://www.youtube.com/watch?v=7YJVL01hMGk ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. На основі відеоуроку і тексту параграфа визначте найважливіші кризові явища Римської імперії, а також способи, якими намагалися боротися з проявами кризи римські імператори.

Виникнення і поширення християнства (Тиж.5:ПТ) https://www.youtube.com/watch?v=9lMfHOkUfLQ ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Поміркуйте, чому християнство стало популярним насамперед серед найбідніших жителів Римської імперії.


Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії (Тиж.6:СР)
https://www.youtube.com/watch?v=Lq2lXDxe40g
ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Поміркуйте, чому імператор Константин, а не Феодосій, увійшов в історію під іменем Великий. Складіть хронологічну задачу на основі матеріалів уроку.

Розпад Римської імперії (Тиж.6:ПТ) https://www.youtube.com/watch?v=UwRwBVuBGXs ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Поміркуйте, чому римляни не могли ефективно боротися з навалою варварів?

Велике переселення народів (Тиж.7:СР) https://www.youtube.com/watch?v=is5Xobzpy1c ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Падіння Західної Римської імперії (Тиж.7:ПТ) https://www.youtube.com/watch?v=Q6PPyJabKx0 ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян (Тиж.8:СР) https://www.youtube.com/watch?v=JrwY4mu64Qo ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Зробіть колаж або постер про венедів.

Суспільне та господарське життя і духовний світ (Тиж.8:ПТ). https://www.youtube.com/watch?v=V-yOEZBJMKc ДЗ:Прочитайте відповідний параграф підручника. Складіть пантеон давньословянських богів та намалюйте до нього.

Передумови розселення слов’ян. Розвиток слов’янських племен у процесі розселення (Тиж.9:СР) https://www.youtube.com/watch?v=y2I9sicU4Zk ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Визначте, які народи відносяться до східної, західної і південної гілок слов’янських народів.

Анти і склавини на теренах України (Тиж.9:ПТ).
https://www.youtube.com/watch?v=8_m93CmrxOM. ДЗ:відповідний параграф підручника.

Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу. Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя (Тиж.10:СР) https://www.youtube.com/watch?v=NYMM6CNym6o ДЗ: Прочитайте відповідний параграф підручника. Визначте причини зникнення давніх цивілізацій і позначте їх іконками чи піктограмами.

Китайська, індійська, ісламська та інші цивілізації. Цивілізаційні взаємодії (Тиж.10:ПТ) https://www.youtube.com/watch?v=cFF5WyeFSQc ДЗ: Прочитайте параграф підручника.

5 клас. Історія.
Українська революція, Голодомор 1932-1933 рр. (Тиж.1:СР)
https://www.youtube.com/watch?v=u1iDn3cBYyA
ДЗ: Знайти у підручнику з історії відповідний темі уроку параграф. Прочитати і переказати зміст параграфа. Позначити ключові дати з історії Української революції на “Лінії часу” або зробити хронологічну таблицю за темою уроку. Творче завдання для бажаючих: Намалюйте святкову листівку до Дня проголошення незалежності УНР.



Україна в роки випробувань. Друга світова війна (Тиж.2:СР)
https://www.youtube.com/watch?v=MaP8TSpHXIE ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

Проголошення незалежності України. Ухвалення Конституції України (Тиж.3:СР)
https://www.youtube.com/watch?v=dKhKyeh9Pc8
ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

Революція Гідності (Тиж.4:СР) https://www.youtube.com/watch?v=zulhG6-WZ1c
ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

Для чого нам знати історію? Історія, історики, письменники та поети (Тиж.5:СР) https://www.youtube.com/watch?v=kOCqV-bNC5M ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

Праця та господарство: колись і сьогодні (Тиж.6:СР) https://www.youtube.com/watch?v=A9Axn2vTvBM ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику

Міста й села в минулому й зараз (Тиж.7:СР)
https://www.youtube.com/watch?v=d7gI9poKQv0 ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час (Тиж.9:СР) https://www.youtube.com/watch?v=LzoQbSFbdzg
ДЗ: закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику.

Узагальнення до курсу (Тиж.10:СР) https://www.youtube.com/watch?v=JaurH7LL6aw

https://ybogdanov.github.io/ – розкішна горизонтальна візуалізація історії в особах: можна наочно побачити, хто з видатних діячів мистецтва, політиків, вчених, релігійних лідерів і бізнесменів жив в один час. Чи знали ви, що Конфуцій, Будда, Піфагор, Сунь-цзи і Лао-цзи жили одночасно? Або останній імператор ацтеків Монтесума II і Леонардо да Вінчі були сучасниками? Якщо ні, то негайно переходите по посиланню.
6 клас
Октавіан Август
Пантеон Римських богів https://www.youtube.com/watch?v=WrVkJu-LynM
Мистецтво Давнього Риму https://www.youtube.com/watch?v=__jBX_yo9x0
Кризові явища в Римській імперії. Виникнення і поширення християнства. https://www.youtube.com/watch?v=46knSJKrJIc
Перетворення християнства на державну релігію в Римській імперії. Поділ Римської імперії.
Початок великого переселення народів https://www.youtube.com/watch?v=tUoS9FPGfTU
Готи і гуни на території України.  Взаємини з місцевим населенням.  https://www.youtube.com/watch?v=2z5Qd-47xqo
Падіння Західної Римської імперії. Дискавері https://www.youtube.com/watch?v=8F_3NIHXSVQ
Узагальнення  Антична цивілізація та її сусіди. https://naurok.com.ua/test/urok-uzagalnennya-z-temi-antichna-civilizaciya-ta-susidi-46275.html

5 клас  Підручник Вступ до історії. Гісем. О. В. 2018

Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України Опрацювати 18 ст.102
Розповідь про пам’ятку історії  у рідному краї. (на вибір) Опрацювати ст..106
Узагальнення із теми «Історія України в пам’ятках
Головні цілі пізнання минулого. Опрацювати 19 ст.108
Історія, історики, письменники та поети. Опрацювати 20 Ст..112

https://www.youtube.com/watch?v=7lyjywa3Ncg Рух опришків. Олекса Довбуш
https://www.youtube.com/watch?v=HPquC0dmTK  s  Ліквідація українського козацтва
https://www.youtube.com/watch?v=nJtwVS5e-bs  Кінець Гетьманщини
https://www.youtube.com/watch?v=YZ9sHCf3v98&t=150s Гайдамаки
https://www.youtube.com/watch?v=kfbBCJtjjn4 Конституція П. Орлика
https://www.youtube.com/watch?v=vMeXF0ZK2sw Внесок І. Мазепи в культуру України
https://www.youtube.com/watch?v=rQLPNdPvdPg Політика І. Мазепи
https://www.youtube.com/watch?v=9teEQ-2sg4s Правобережжя в складі Польщі. Семен Палій.
https://www.youtube.com/watch?v=tMp6gK1hYG8 Гетьманщина
https://www.youtube.com/watch?v=gr1Y6ryAEgs Малороси
https://www.youtube.com/watch?v=vJotEIMrEV8 Руїна 1657-1687
https://www.youtube.com/watch?v=Zy0uuykDeNc Привід і передумови війни під проводом Б. Хмельницького
https://www.youtube.com/watch?v=rnEAkbj2_PA Петро Дорошенко
https://www.youtube.com/watch?v=VIzujz3eNsY Козаки. Запорізька Січ.
https://www.youtube.com/watch?v=Vo9_B4bsLRs Гетьман Петро Конашевич Сагайдачний
https://www.youtube.com/watch?v=A8X2-tdS_P0 Перше українське Відродження. Острозька школа братства.
https://www.youtube.com/watch?v=OleDc-tpAxE Життя за Литовськими статутами.
https://www.youtube.com/watch?v=zfucRAGsrJ4 Українські землі за Кревською унією.
https://www.youtube.com/watch?v=MO2LIzfZvAg Початок Литовсько-Польського періоду.

1 коментар: